Bérlés/Rental foglalás: +36 30 880 2732
Értékesítés/Sales: + 36 70 397 4278
Bérlés/Rental: + 36 20 777 7470
Értékesítés/Sales: + 36 70 397 4278
Az alábbi lista csak a leggyakrabban, vagy már keresett eszközök listája. Bármilyen Beillen termékkel kapcsolatban hívjon bennünket.
Beillen akkumulátor árlista, árak »
Avid utómunka rendszer bérlés »
Cikkünkben bemutatjuk miben változott az Avid Media Composer 8 a korábbi verziókhoz képest, rámutatunk néhány Media Composer újdonságra is, különösképpen azokra, melyek az Avid NewsCutter opción keresztül kerültek bele az Avid Media Composer 8.0 verzióba.
Apróságnak tűnhet, de mielőtt belevágnánk a Media Composer új képességeinek ismertetésébe, feltűnt nekünk egy kisebb változás. Az Avid jelen szoftverét nem egyszerűen Avid Media Composer 8-nak nevezi, hanem a korábbiaktól eltérően a hivatalos megnevezés: Avid Media Composer | Software v8.0. Ez azért van, mert innentől kezdve az Avid igyekszik alapjaiban megváltoztatni az új Media Composer verziók kiadásának módját. Erre szolgál az AvidApplication Manager, melynek segítségével az Avid Media Composer | Software sokkal kényelmesebben és hamarabb frissíthető, naprakésszé tehető. Az Avid Application Manageren keresztül sokkal gyorsabban hozzá lehet férni az új frissítésekhez, ezáltal nem kell megvárni az újabb x.0 és x.5 verziószámú Media Composer verziók kiadását. Itt érdemes megemlíteni, hogy az Avid Media Composer | Software v8.0 csak a kezdet, és az Avid Application Manageren keresztül hamarosan több új funkcionalitás érkezik.
A három új licenc modellnek köszönhetően a Media Composer megvásárlására és használatára többféle lehetőség áll rendelkezésünkre.
Subscription License (előfizetés, „bérlés”)
Az évenkénti és havi előfizetési mód egyike a három új licenc modellnek. Ez azoknak kedvező, akik flexibilis módon, akár azonnal, egy egészen alacsony összegért cserébe, változtatni akarnak a MediaComposer licenceinek számán. Ez megkönnyíti vágószoftverek számának hozzáadását, illetve változtatását az üzleti szükségleteknek megfelelően. Az éves előfizetés pedig hónapokra lebontva még kedvezőbb árú.
Perpetual License (korlátlan ideig érvényes, megvásárolt verzió)
Ezzel a licenc típussal a Media Composer korlátlan ideig a tulajdonos rendelkezésére áll. Fontos megjegyezni, hogy a korlátlan licenc esetén az éves Avid-támogatást (Avid Support Plan) minden évben meg kell újítani, hogy továbbra is rendelkezésre álljanak a legújabb frissítések és a világszínvonalú, professzionális Avid-ügyféltámogatás. Ha megszakítja az automatikusan megújuló éves Avid-támogatást, akkor egy teljes értékű új licencet kell venni, amennyiben további szoftverfrissítésekre és Avid-támogatásra van szükség.
Az USB-kulcsokat (Dongle) az Avid továbbra is támogatja a korlátlan ideig érvényes licenc részeként. Annyi különbséggel, hogy az Avid-támogatást évenként meg kell vásárolni, ha új funkciókra, frissítésekre, javításokra, illetve Avid-ügyféltámogatásra van szükség.
Floating License (licenckölcsönzés)
Az Avid a nagyméretű broadcast cégek, utómunka-stúdiók és oktatási intézmények számára nyújt rugalmas licencelési megoldást a Floating License Server bevezetésével. A Floating License Server egy adott számú megvásárolt licenckészletet tárol, melyeket a készletszámmal megegyező mennyiségű felhasználó munkaállomástól függetlenül felhasználhat. Ez egy költséghatékony megoldás azon broadcast cégek számára, akik például 100 utómunka-állomással rendelkeznek, de egyidejűleg csak 50 felhasználó használja azt. Ebben az esetben, ha egy felhasználó bezárja az Avid Media Composer 8-at, akkor a licenc egy másik Avid-felhasználó, akár másik Avid utómunka-állomásán rendelkezésére áll.
A NewsCutter mostantól nem önálló alkalmazásként, hanem a Media Composer 8 részeként érhető el. Tehát az NRCS (Newsroom Computer System) eszközt közvetlenül a Media Composer-ből lehet megnyitni.
A Newsroom Computer System (NRCS) segítségével az Avid iNEWS vagy Electronic News Production System (ENPS) szerverén elérhető sztorik és rundownok ugyanazon Avid-munkaállomáson megtekinthetők, továbbá editálhatóak. Az NRCS-t használva kapcsolódhatunk az AvidiNEWS szerverre, ezáltal megtekinthetjük a sztori szkripteket és editálhatjuk azokat a NewsCutter opcióval rendelkező Avid Media Composer 8-at használva. Tehát, mostantól a sztorikat nem kell egy Avid iNews munkaállomásra áthelyezni, mielőtt editálni akarjuk tartalmukat. A sztori időbeli hosszát figyelembe véve, a rendelkezésre álló nyersanyagból összevághatjuk a sztorihoz illő szekvenciát, és az elkészült anyagot már le is adhatjuk az adásban.
Mostantól az új Application Manager naprakészen tartja Avid Media Composer 8vágószoftverünket.
Az Avid Application Managerben megtekinthetjük, hogy mely Avid szoftverek, AMA pluginek és más szoftverfejlesztők által létrehozott alkalmazásokat telepítettünk Avid-rendszerünkre. Továbbá értesítést kaphatunk az aktuális frissítésekről, upgradekről és az elérhető újdonságokról. Az új szoftverek az Application Manageren keresztül aktiválhatóak, letölthetőek és frissíthetőek. Amennyiben kíváncsiak vagyunk az új termékekre, upgradekre, az Avid Application Manageren keresztül az elérhető próbaverziókat is kipróbálhatjuk.
Avid USB kulcshoz kapcsolódó információkat is megtekinthetünk az Application Managerben, illetve az USB-dongle-t a legújabb verzióra is frissíthetjük. További különleges ajánlatok, közelgő webes kurzusok, Avid oktatóanyagok, események és aktuális Avid-hírek is megtalálhatóak az Avid Application Managerben.
A „Bin Setting” menüben beállíthatjuk a szegély színek és ikonok megjelenítését Frame nézetben („Use Border Colors and Icons in Frame View ”). Ha ezt az opciót aktiváltuk, akkor az alábbi konvenció szerinti keretszínek jelennek meg a különböző típusú médiafájlok körül:
A „Bin Setting” menüpontban aktiválható a lokális média ikonok megjelenítése („Show local media icons”).
A lokális klipek ikonjai kékek lesznek, a vegyes felbontású klipeké pedig lila színű.
Mostantól az audio Mix mode gomb is szabadon kiosztható a Command Palette-en keresztül. A Mix mode gombot a „More” fülön találjuk.
A timeline beállításoknál találhatjuk meg a “Lassoing transitions enters” blokkot. Az Avid Media Composerben alapértelmezett módon a Trim mode-ba való belépéskor aktiválódik a lasszózás.
A NewsCutter felhasználók szegmens módba való belépéskor szokhatták meg, hogy aktiválódik az áttűnések lasszózási lehetősége. A Media Composerben ebben a menüpontban állíthatjuk vissza ezt a fajta viselkedést, a “Segment Mode” kiválasztásával.
Mostantól az Avid Media Composer szoftverben érhetőek el a NewsCutterben ismert funkciók is.
Forrás/Rögzítés kapcsoló gomb (Source/Record Toggle)
Ezzel a gombbal lehet a Source és Record Monitor között váltani. Ez a funkció akkor jöhet jól, ha laptopon dolgozunk, és a Source/Record ablakot átméreteztük, és ezáltal csak egy ablakunk van. Ekkor egyidejűleg, csak az egyik monitort látjuk és a bal felső sarokban lévő gombbal tudunk a source és record ablak között váltani.
Alternate Edit (klip helyettesítés)
Az Alternate Edit módban a szekvencián lévő kijelölt klip felülírható néhány másik klippel, melyek az Alternate Edits nevű speciális binben vannak. Ehhez a timeline-on a kurzorral álljunk rá egy klipre, és kattintsunk az Alternate Edit gombra. Ekkor az Alternate Edit funkció a kurzortól kezdve kicseréli a klipet az Alternate Edits binben lévő klippel.
Quick Record mode (gyors rögzítés mód)
Quick Record módban a rögzítőegységünkkel (pl.: Digital Betacam VTR) vezérelhetjük az Avidvágórendszerünkbe történő beírást. A Quick Record mód aktiválását követően az Avid Media Composer automatikusan elkezd rögzíteni, amint a servo-lock jelet észleli a VTR felől. Amikor a Servo Lock jelet észleli a Media Composer (a VTR-en elindítottuk a lejátszást), a Media Composer elkezdi a rögzíteni, amíg le nem állítjuk a VTR-en a lejátszást. Ezt követően az Avid Media Composer a következő servo-lock jelzésre vár.
Satellite mode
A Satellite módban az LTC-t (longitudinális/hosszirányú vagy lineáris timecode) használatával több külső forrásokról rögzíthetünk, miközben egyidejűleg szalagra is rögzítünk. Ha a stúdió rendelkezik központi timecode generátorral, akkor annak jelét minden eszköznek elküldhetjük. A timecode outputot közvetlenül Avid rendszerünkre is köthetjük egy olyan Avidinput/output hardveren keresztül, amely rendelkezik LTC IN bemenettel. A Satellite Mode akkor igazán hasznos, ha egy élő eseményen, vagy többkamerásfelvételen, külső forrásból érkező timecode-dal dolgozunk, és a videoanyag egy olyan routeren keresztül érkezik, amely nem támogatja a timecode használatát. Azonnal nekivághatunk az editálásnak, amint a felvétel megtörtént, nem kell megvárni, hogy a szalagokról beírják az anyagot.
Automatikus Voice-over
Az automatikus voice-over funkcióval (Auto VO), egy kiválasztott audio sávot alapul véve, automatikusan eltávolíthatunk bizonyos szegmenseket a szekvenciáról.
Voice-over narráció rögzítése a Capture Tool-on keresztül
A Capture Tool-lal akár két audio csatornát is rögzíthetünk, voice-over narráció céljából, közvetlenül a timeline-ra. Ehhez aktiválni kell a voice-over funkciót a „Capture Settings” menüben az „Edit” fülön.
Az alábbi lista csak a leggyakrabban, vagy már keresett eszközök listája. Bármilyen Sachtler statív termékkel kapcsolatban hívjon bennünket.
A Sony PMW-200 csatlakozott a Sony XDCAM HD422 professzionális videokamerák sorába, és méltó utódja a PMW-EX1Rkamkordernek. Sony PMW-200 megtartotta az EX1R könnyű és kompakt formáját, viszont jelentősen jobb képminőséget produkál testvérénél, három 1/2 inches ExmorCMOS szenzorának köszönhetően. Az új konfiguráció által javult a felbontás, az érzékenység, a dinamika tartomány és a jel-zaj viszony.
Az UDF fájlrendszer előnyeit kihasználva a Sony PMW-200 MPEG HD422 módban MPEG-2 Long GOP kodek szerint rögzít. A 4:2:2 mintavételezés több színinformációt hordoz magában mint az előző generációs XDCAM-ek, tehát a kodek bitsebessége 50 Mbps-ra nőtt. Egy átlagos ember nem biztos, hogy észreveszi ezt a javulás, de a rögzített nyersanyag sokkal jobban kielégíti a színkorrekciós igényeket, jobban használható green box felvételekhez és színjelek kulcsolásán alapuló effektekhez.
A Sony PMW-200 ugyanazzal a Fujinon optikával szerelt mint a PMW-EX1R. Az optika 14-szeres zoom arányú, és az 5.8-81.2 mm fókusztávolság-tartomány 35 mm-es megfelelője 30-439 mm. Az f/1.9 a maximális rekesznyílás, mely segítségével gyenge fényviszonyok között is lehetővé teszi az ésszerű mélységélesség alkalmazását. Beépített 1/8 és 1/64-es ND szűrővel is rendelkezik. Azok az operatőrök, akik hozzászoktak a PMW-EX1Roptikájának kezeléséhez, könnyen kiigazodnak majd a SonyPMW-200-én is.
Jó hír, hogy a SonyPMW-200 kamkorderhez számos, a PMW-EX1R-rel megegyező tartozékot használhatunk, ilyen például az SxS memóriakártya, a BP-U30, BP-U60 és a BP-U90akkumulátorok. Természetesen a fenti hardver megfontolásokon túl és annak megfelelően, a Sony mindenki örömére, a PMW-200-at kompatibilissé tette a korábbi video formátumokkal és munkafolyamatokkal is.
Visszafelé kompatibilitás és az NTSC/PAL
A SonyPMW-200 HD422, HD420 és DVCAM formátumokban tud rögzíteni, ezáltal teljes mértékben kompatibilis a meglévő XDCAM munkafolyamatokkal. A memóriakártyákon UDF, illetve FAT fájlrendszer is használható. Egy egyszerű menübeállítással pedig a SonyPMW-200 könnyen átállítható PAL vagy NTSC módba.
A SonyPMW-200 több a SonyEX1R egyszerű továbbfejlesztésénél. Néhány fontos fejlesztéssel, a dizájn tekintetében is, jogos utódja a SonyEX1Rkamkordernek. Míg a két kamera megegyező méretekkel rendelkezik, a Sony PMW-200 egy kicsivel könnyebb és ergonomikusabb is.
A Sony PMW-200 markolata áramvonalasabb lett, jobban meg lehet fogni, ráadásul az új dizájnnak köszönhetően a markolati pont közelebb van a kamera súlypontjához. A markolat nem forgatható, azonban a kiegyenlített súlyeloszlás sokkal kevésbé terheli a csuklót, így hosszabb távon kényelmesebb ezt a kamerát hordozni mint elődjét.
A SonyPMW-200 LCD kijelzője a markolat elülső részének tetejéből hajtható ki, a SonyEX1R-rel ellentétben, amelynél a markolat alól hajtható ki. Használat közben az LCD kijelző, felfelé nézve a testre hajtva, sokkal jobban, szélesebb látószögben látható. Az LCD kijelzőt lefelé fordítva, visszahajtva a testre, pedig hatékony, biztonságos takaróelemként szolgál a visszajátszás gombok és a menü navigációs D-pad számára.
Ha a rögzített klipek megtekintésére kerül a sor, akkor sok kamkordernél egy tológombot kell átmozgatni „camera” módból „playback” módba. De a SonyPMW-200 egy sokkal elegánsabb megoldást mutatott be. Készenléti módban a „thumbnail” gomb megnyomásával azonnal a rögzített klipeket jeleníti meg bélyegképekben. Ha éppen a klipeket tekintjük meg, és hirtelen úgy alakul, hogy rögzíteni kéne valamit, csak a REC START gombot kell megnyomni és a SonyPMW-200 rögtön elkezd rögzíteni.
Cache Recording
Ha már a hirtelen pillanatokról beszélünk, a SonyPMW-200 egy fontos funkciója a cache recording. Ha ezt a funkciót bekapcsoljuk a kamera 15 másodpercnyi nyersanyagot fog letárolni az ideiglenes memóriájában. Ezáltal lehetővé válik, hogy visszamenőleg rögzítsünk 15 másodpercet még a REC START gomb megnyomása előtt.
A SonyPMW-200 kompatibilis a legújabb Sony Wi-Fi adapterrel, és feltehetőleg a jövőbeli modellekkel is. A kamera tartalmaz egy rögzítő keretet a CBK-WA10 számára, mely egy Sony Wi-FI adapter, professzionális broadcast kamerák számára. A Wifi adapter lehetővé teszi a Sony PMW-200 vezeték nélküli távvezérlését, különböző Wi-Fi-vel rendelkező okostelefonokról és számítógépekről. Egyelőre az ilyen jellegű eszközökben rejlő lehetőségek teljes mértékben még nem ismertek, de arra számítunk, hogy a Sony hamarosan több információval is szolgál ez ügyben.
A SonyPMW-200 olyan sokoldalú kamera, hogy nehéz pontosan megmondani kimondottan kinek szánják. Dokumentumfilm és TV-tudósítások biztosan nagy hasznát veszik a valós broadcast képminőségnek. ENG szakemberek is választhatják például a Sony PMW-500 vállkamera társaként. Továbbá bármilyen típusú videó produkciók, melyek számára az EX1R megfelelne, a Sony PMW-200 kamkorderrel biztos, hogy jobban járnak!
Kamera és képalkotás |
|
Képalkotó eszköz |
3 x 1/2" Exmor CMOS szenzor |
Effektív képpontok száma (HxV) |
1920 x 1080 |
Lassú shutter |
2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 16, 32 & 64 frame accumulation |
Érzékenység (2000 lx, 89.9% reflektancia) |
F11 (tipikusan) |
Gain |
-3, 0, 3, 6, 9, 12, 18 dB |
Felvétel |
|
Videó rögzítési formátum |
UDF mód (HD) |
Audio rögzítési formátum |
UDF mód (HD) |
Felvételi / lejátszási idők |
UDF mód (HD) |
Adathordozó |
SxS Express 34 Cards |
Bemenet / Kimenet |
|
Genlock bemenet |
1 x BNC (kapcsolható Composite video kimenet), 1.0 Vp-p, 75 ohm |
TC bemenet |
1 x BNC (kapcsolható TC kimenet), 0.5-1.8 Vp-p, 10 ohm |
Audio bemenet |
2 x XLR 3-tűs mama (Line, Mic & Mic + 48V választható) |
SDI kimenet |
1 x BNC (HD/SD kapcsolható) |
Composite Video kimenet |
1 x BNC (kapcsolható Genlock bemenet), HD-Y / Composite kapcsolható, 1.0 Vp-p, 75 ohm |
Audio kimenet |
1 x A/V kimenet jack (10-tűs csatlakozó) |
TC kimenet |
1 x BNC (kapcsolható TC bemenet), 1.0 Vp-p, 10 ohm |
Headphone Jack |
1 x 3.5 mm mini-jack (rear, sztereó) |
Monitor hangszóró |
1 x monaural hangszóró (250 mW) |
Beépített mikrofon |
1 x omni-directional sztereó kondenzátor mikrofon |
i.Link |
1 x FireWire IEEE-1394 (4-pin), HDV (1080i) / DV be-kimenet, S400 |
USB Port |
1 x USB 2.0 mini-B (eszköz) |
Lens |
|
Típus / fókusz távolság |
Fujinon / 5.8 - 81.2 mm (30 - 439 mm 35 mm egyenértékű) |
Zoom arány |
14x optikai (szervós / manuális) |
Írisz |
f/1.9 - 16 & close (auto / manual választható) |
Fókusz |
Autófókusz / Manuális fókusz / teljesen manuál fókusz választható (Makró) |
Megtekintés |
|
Kereső |
Electronic Viewfinder (EVF); kb. 1.2 millió pixel; 852 x 3 x 480 (HxRGBxV) |
Beépített LCD Monitor |
3.5" (8.9 cm) színes LCD megjelenítő; 852 x 3 x 480 (HxRGBxV) |
Általános |
|
Média típusa |
2 x ExpressCard/34 kártyahely |
Tápellátás |
DC 12 V |
Fogyasztás |
13 W |
Akkumulátor élettartama |
Akár 4 óra (BP-U60) |
Működési hőmérséklet |
32 - 104°F (0 - 40°C) |
Storage Temperature |
-4 - 140°F (20 - 60°C) |
Relatív páratartalom |
10 - 90% |
Méretek (WxHxD) |
6.9 x 6.5 x 16.5" (172 x 164 x 419 mm) |
Tömeg (csak a kamera) |
5.1 lb (2.3 kg) |
Súly (teljes) |
6.0 lb (2.7 kg) |
Avid utómunka rendszer bérlés »
Az AVID S3L digitális keverőpult a legújabb technológiai megoldásokat tartalmazza.
Az AVID legújabb fejlesztése szokás szerint a jövőt célozza és óriási szemléleti átalalkuláson ment keresztül.
Az új AVID keverőpult látványosan kicsi, természetesen nem véletlenül, de ennél sokkal fontosabb az eszközben megbúvó tudás, naprakészség és a következő évekre tartogatott potenciál.
Az alapelvek, amire az AVID S3L és a jövőben várhatóan a további eszközök is épülnek, a következők:
Ismerje meg az Avid Media Composer 8.0 videó editáló szoftvert!
Az alábbi lista csak a leggyakrabban, vagy már keresett eszközök listája. Bármilyen Portabrace termékkel kapcsolatban hívjon bennünket.
Portabrace PB-2850TBH (PB-2850, PB2850) hordtáska Trunk / Tackel Style Hard Case (Horizontal)2 removable soft cases for cameras, audio, or tripods Camera nesting system for ultimate protection Drop-down work table supports over 40lbs. Fold-out visor improves visibility of laptop/monitor screens Mobile workstation set up in just minutes |
|
Portabrace WRB-3OR (WRB3OR) Wheeled Run Bag (blue) |
|
Portabrace PB-2850F (PB2850) Trunk Style Hard Case with Foam Inside10% - 20% lighter than the leading hard case brand Double-hinged locking system for increased safety and security Pressure relief valve for unmatched watertightness Soft handle and sturdy wheels for easy transport Virtually unbreakable resin compound |
|
Portabrace BK-2EXL (BK2EXL) Modular Backpack, Extreme Laptop for mini DV cameras and related gear (blue) |
|
Portabrace PB-2780F (PB2780F) Vault Hard Case - Utlility Case |
|
PortaBrace CBA-S270 (CBAS270) kamera esővédő body armour and internal raincover for the Sony HVR-S270E HDV camcorder |
|
Portabrace CBA-PDW700 (CBAPDW700) esővédő Camera Body Armour for Sony HDW-650F and Sony PDW-700 |
|
Portabrace SMG-2 (SMG2) kamera táska Smuggler Camera Case (blue) |
|
Portabrace CWC-2 (CWC2) Cool Shoulder Case for broadcast cameras |
|
Portabrace CO-AB-M/AV (CO-AB-M) Carry-On soft case for broadcast camcorders (CAMO) |
|
Portabrace CO-AB-M/MO (CO-AB-M) Carry-On soft case for broadcast camcorders (CAMOUFLAGE) |
|
Portabrace POLAR BEAR heated camcorder cover |
|
Portabrace CC Quick-Draw Camera Cases - 5 versions available |
|
Portabrace esővédő SC- series Shoulder Case with built in rain cover - Over 30 custom-fit versions available |
|
Portabrace HIKER PRO backpack camcorder case |
|
Portabrace CO-AB-MB (BLACK) Carry-On soft case for broadcast camcorders |
|
Portabrace CTC-3/MO (CTC3) Traveler case for shoulder-mount DV / DVCAM sized camcorders with standard lenses (camouflage - mossy oak shadow grass) |
|
Portabrace CTC-3/AV (CTC3) Traveler case for shoulder-mount DV / DVCAM sized camcorders with standard lenses (camouflage - real tree max 4) |
|
Portabrace TM-46B (TM46B) 46 Tripod Mummy Case (blue) |
|
Portabrace TMB-46B (TMB46B) Black 46 Tripod Mummy |
|
Portabrace LCH-30DCASE (LCH-30) directors chair carry case |
|
Portabrace Hiker Backpack Camera Case - 4 versions available |
|
Portabrace DVO-2U/MO (DVO-2U) DV Organiser for Sony PMW-EX1, HVR-V1U, HVR-Z1U, HDR-FX1, Canon XH-A1, XH-G1 and Panasonic HVX-200 (camouflage) |
|
Portabrace DVO-2U/AV (DVO-2U) DV Organiser for Sony PMW-EX1, HVR-V1U, HVR-Z1U, HDR-FX1, Canon XH-A1, XH-G1 and Panasonic HVX-200 (camouflage) |
|
Portabrace Camera Body Armour with reversible rain / dust top - Choice of 5 versions |
|
Portabrace CBA-EX3 (CBAEX3) Camera Body Armour for the Sony PMW-EX3 |
|
Portabrace SZW-3 (SZW3) Size Wize Travel Case ideal for use on airlines (blue) |
|
Portabrace SZW-3B (SZW3B) Size Wize Travel Case ideal for use on airlines (black) |
|
Portabrace PB-2850LI (PB2850LI) Trunk Style hard case Lid Insert |
|
Portabrace TM-41B (TM41B) 41 Tripod Mummy (blue) |
|
Portabrace TMB-41B (TMB41B) 41 Tripod Mummy (black) |
|
Portabrace DVO DV Organiser with Quick Slick (BLUE version) - 6 versions available |
|
Portabrace POLAR MITTEN heated arctic camcorder cover for compact handheld camcorders - Choose from 10 versions |
|
Portabrace PC-1B (PC1B) Large Production Case (black) |
|
Portabrace CS-DV4U/AV (CS-DV4) Mini-DV Camera Case for Sony PMW-EX1(real tree max camouflage) |
|
Portabrace CS-DV4U/MO (CS-DV4) Mini-DV Camera Case for Sony PMW-EX1(mossy oak shadow tree camouflage) |
|
Portabrace CTC series Traveler camcorder cases - Range includes CTC-1, CTC-2, CTC-3, CTC-4 (CTC2, CTC3, CTC4) (blue) |
|
Portabrace CTC series Traveler camcorder cases - Range includes CTC-2, CTC-3, CTC-4 (CTC2, CTC3, CTC4) (black) |
|
PortaBrace LP-1B (LP1B) BLACK lighting case for 3 head dedolight kit c/w stands + dimmers (or similar) |
|
Portabrace LPB Light Pack Case - Small / Medium / Large - Black |
|
Portabrace BK-1N (BK1N) Backpack lightweight for compact camera set-ups (blue) |
|
Portabrace BK-1NR (BK1NR) Backpack lightweight for compact camera set-ups (black) |
|
Portabrace CS-DV4RQS-M4 (CS-DV4) Mini DV Camera Case with Mini Quick-Slick for Sony PMW-EX1 (black/red) |
|
Portabrace CS-DV4UQS (CS-DV4) Mini-DV Camera Case with Mini-Quick Slick (blue) - 2 Versions Available |
|
Portabrace STC-2EX (STC-2) Camcorder Storm/Rain Coat Extreme for a range of Sony and Panasonic camcorders |
|
Portabrace STC-3EX (STC-3) Camcorder Storm/Rain Coat Extreme for Sony DSR series camcorders |
|
Portabrace BK-3 Series (BK3) Modular Backpacks for mini DV cameras and related gear - 5 versions available (blue) |
|
Portabrace AO-B3 (AOB3) Audio Organiser Case with Rain Cover for an arrangement of audio equipment |
|
Portabrace Carry-On (CO) soft cases for broadcast camcorders - 5 versions available |
|
Portabrace PB-2650ICO (PB2650ICO) Superlite - Interior Case Only replacements |
|
Portabrace LP Light Pack Case - Small / Medium / Large - Blue |
|
Portabrace TQ Quick Tripod Case - 5 Versions Available |
|
Portabrace PB Series Superlite with Interior Case - 6 versions available |
|
Portabrace FED-HPM100 (HPM-100) Field Editor Case for Panasonic AJ-HPM100 / AJ-HPM100P and AJ-HPM110 |
|
Portabrace WPC Wheeled Production Cases - 3 Versions Available |
|
Portabrace BK-3B Series (BK3B) Modular Backpacks for mini DV cameras and related gear - 5 versions available (black) |
|
Portabrace PC-111B (PC111B) Medium Production Case (black) |
|
Portabrace RS-22 Rain Slicker (Rain Cover) |
|
Portabrace RS-55 (RS55) Rain Slicker (Rain Cover) for Professional Camcorders |
|
Portabrace C-DSR-50 (CDSR-50) Recorder Case for Sony DSR-50 |
|
Portabrace RS-55TX (RS55TX) Rain Slicker / Triax (Rain Cover) for Professional Camcorders |
|
Portabrace BK-2B Series (BK2B) Modular Backpacks for mini DV cameras and related gear - 4 versions available (black) |
|
Portabrace CAR-2K (CAR-2) Cargo Case Kodiak for mini-dv cameras / batteries / lights |
|
Portabrace PC-202B (PC202B) Medium Production Case (black) |
|
Portabrace CS-DV (CSDV) series mini-DV camcorder cases |
|
Portabrace Video Vest / Production Jacket - Available in 5 sizes - VV-S, VV-M, VV-L, VV-XL, VV-XXL |
|
Portabrace Video Vest / Production Jacket - Available in 5 sizes - VV-S, VV-M, VV-L, VV-XL, VV-XXL -Black |
|
Portabrace PC Large Production Case for accessories - 3 sizes available - Blue |
|
Portabrace TB-1 (TB1) Shoulder Case Travel Boot for Sony DSR-250/ 300/ 370/ 390/ 500/ 570/ 590 |
|
Portabrace TB-2 (TB2) Shoulder Case Travel Boot for Sony HDW-750/900, MSW-970/900, PDW-510/530/700 |
|
Portabrace RB Run Bag Lightweight - Small / Medium / Large / Extra Large (black) |
|
Portabrace QS-M3 (QSM3) Quick Slick Mini for Sony DSR-PD150 and Sony DSR-PD170 plus similar sized cameras |
|
Portabrace QS-M4 (QSM4) Quick Slick Mini for Canon XH-A1, Canon XH-G1, Sony HVR-V1U and Sony PMW-EX1 plus similar sized cameras |
|
Portabrace DC-3V (DC3V) Directors Case with fold up sun visor for laptops |
|
Portabrace PB-2550ICO (PB2550ICO) Superlite - Removable Interior Case Only |
|
Portabrace PB-2500ICO (PB2500ICO) Superlite - Removable Interior Case Only |
|
Portabrace PB-2750E (PB2750E) Superlite Hard Case |
|
Portabrace AH-3-MEMM (AH3MEMM) Audio Harness with Memory Foam & Medium Belt |
|
Portabrace AH-3-MEMS (AH3MEMS) Audio Harness with Memory Foam & Small Belt |
|
Portabrace AH-3-MEML (AH3MEML) Audio Harness with Memory Foam & Large Belt |
|
PortaBrace Camera Body Armor with integral rain / dust cover - Choice of 7 versions |
|
Portabrace DVO DV Organiser case for camcorders with matte box fitted (BLUE) - 3 versions available |
|
Portabrace DVO DV Organiser Case (BLACK / RED version) - 3 versions available |
|
Portabrace PB Series Superlite Hard Case with Interior Divider Kit System - 6 versions available |
|
Portabrace MO Large Portable Monitor Case - 2 versions available |
|
Portabrace MO Small Lightweight Field Monitor Case - 5 versions available |
|
Portabrace SS-MDV1 (SS-MDV) Mini-DV Side Sling for mini-DV camera and accessories (blue) |
|
Portabrace SS-MDV1B (SS-MDV) Mini-DV Side Sling for mini-DV camera and accessories (black) |
|
Portabrace SS-A1 (SSA1) Audio Side Slinger for channel mixers, batteries and microphones (blue) |
|
Portabrace MB-1 (MB1) Matte Box Case with suede leather quick carry handles and the HB-10 Suede Shoulder strap |
|
Portabrace DC-2 (DC2) Directors Case |
|
Portabrace LB-1 (LB1) Lens Bag for carrying large lenses and matte boxes |
|
Portabrace SS-2 (SS2) Side Sling Pack for accessories (blue) |
|
Portabrace SS-2BL (SS2BL) Side Sling Pack for accessories (black) |
|
Portabrace LB-1B (LB1B) Lens Bag |
|
Portabrace CS-DV3UQS (CS-DV3U) Mini DV Camera Case with Quick Slick Mini Rain Cover - 3 Versions Available (blue) |
|
Portabrace Audio Organiser Case for an arrangement of audio equipment - 5 versions available |
|
Portabrace PC Medium Production Case - 3 sizes available - Blue |
|
Portabrace RB Run Bag Lightweight - Small / Medium / Large / Extra Large (blue) |
|
Portabrace AR-R4 (ARR4) Audio Recorder Case |
|
Portabrace PB-2700E (PB2700E) Superlite Hard Case |
|
Portabrace PB-2550E (PB2550E) Superlite Hard Case |
|
Portabrace QS-2 (QS2) Quick Slick for Sony DSR series and similar sized camcorders |
|
Portabrace BP Series Waist Belt Production Pack - 2 versions available (black) |
|
Portabrace MX-24 (MX24) Audio Mixer Case for Shure FP24 and Sound Devices Mix Pre |
|
Portabrace LQ Quick Light Case for lighting heads, stands, flags, gels and more - 6 versions available (blue) |
|
Portabrace PB Series Wheeled Vault Case with foam interior - 3 versions available |
|
Portabrace SK-3 (SK3) Mini Tool Side Kit for Videographers |
|
Portabrace WK-D900 (WK-D900) Mini-DV Player Case for Sony DSR-V10 / GV-D1000 / GV-D800 / GV-D900 (blue) |
|
Portabrace C-P2GEAR (C-P2) GEAR Carrying Case for Panasonic AG-HPG10 (blue) |
|
Portabrace CAR Cargo Case for mini-dv cameras / batteries / lights (Blue) |
|
Portabrace CAR Cargo Case for mini-dv cameras / batteries / lights (Black) |
|
Portabrace Mini-DV Rain Slicker (rain cover) - Choose from over 20 custom-fit versions |
|
Portabrace PB-2850FO (PB2850FO) Trunk Style hard case (Replacement Foam) |
|
Portabrace MX-302 MINI (MX302) Audio Mixer Case for Sound Devices 302 Mixer |
|
Portabrace MX-24 MINI (MX24) Audio Mixer Case for Shure FP24 and Sound Devices Mix Pre |
|
Portabrace AR Audio Recorder Cases - 7 versions available (blue) |
|
Portabrace MXC Audio Combination Cases - 10 versions available |
|
Portabrace PB Series Vault Case with foam interior - 3 versions available |
|
Portabrace SL-1 (SL1) Sling Pack - small over the shoulder pack for essential camcorder accessories |
|
Portabrace BP Series Waist Belt Production Pack - 3 versions available (blue) |
|
Portabrace CH-2 (CH2) Camera Holster for Sony HDR Series / DCR-TRV940 / DCR-TRV950 |
|
Portabrace C-P2STOR (C-P2) Hard Disc Drive Carrying Case for Panasonic AJ-PCS060G (blue) |
|
Portabrace RM-MULTI/D (RM-MULTI) Deluxe Wireless Microphone Case for Lectrosonics, Micron, Vega and Sony receivers and transmitters |
|
Portabrace RM-MULTI (RMMULTI) Wireless Microphone Case for Lectrosonics, Micron, Vega and Sony receivers and transmitters |
|
Portabrace Small, Medium and Large Lens Caps - 4 versions available |
Az alábbi lista csak a leggyakrabban, vagy már keresett eszközök listája. Bármilyen hordtáskával kapcsolatban hívjon bennünket.
|
Az alábbi lista csak a leggyakrabban, vagy már keresett eszközök listája. Bármilyen Dedolight termékkel kapcsolatban hívjon bennünket.
Az alábbi lista csak a leggyakrabban, vagy már keresett eszközök listája. Bármilyen Desisti termékkel kapcsolatban hívjon bennünket.
Desisti Magis szettTeljesítmény: 300/500/650 W |
|
Desisti Magis M.O.Teljesítmény: 300/500/650 W |
|
Desisti Magis P.O.Teljesítmény: 300/500/650 W |
|
Desisti Leonardo 1KW M.O.Teljesítmény: 1000 W |
|
Desisti Leonardo 1KW P.O.Teljesítmény: 1000 W |
|
Desisti Leonardo 2KW M.O.Teljesítmény: 2000 W |
|
Desisti Leonardo 2KW P.O.Teljesítmény: 2000 W |
|
Desisti Leonardo 5KW M.O.Teljesítmény: 5000 W |
|
Desisti Leonardo 5KW M.O.Teljesítmény: 5000 W |
|
Desisti Leonardo 5KW P.O.Teljesítmény: 5000 W |
|
Desisti Leonardo 5KW P.O.Teljesítmény: 5000 W |
ARIZONA MPS Kft.
Telephely-iroda: 1106 Budapest,
Fátyolka utca 4.
Sales / Eszközök értékesítése:
+36 70 397 4278
Eszközök értékesítése/Sales:
sales@arizonamps.hu
Rental / Eszközbérlés:
+36 20 777 7470
Eszközbérlés megrendelése / Rental:
rental@arizonamps.hu